czwartek, 12 grudnia 2019

W śnieżnej krainie


Hej!

Śnieg wprawdzie spadł, ale zaraz stopniał i jest szaro, buro i ponuro…
Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zimę trochę przywołać.
Na inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam więc ozdobę do domu prosto ze śnieżnej krainy.
Jest to drewniana choinka, którą potraktowałam białym gessem,
trochę dodatków i całe mnóstwo brokatu.
Brr…, zrobiło się mroźnie.








Choinkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #25 APScraft


Wyzwanie grudniowe w Szufladzie


Wyzwanie #50 DIY


Wyzwanie Art-Piaskownicy


Wpis jest mroźny, ale pozdrawiam ciepło, Ania

15 komentarzy:

  1. o jaka śliczna i mroźna,piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna. Taka mroźna. Oby takie właśnie były tegoroczne święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to ja zimy nie lubię ❄❄❄ Ale na same święta może być ❄

      Usuń
  3. Wyczarowałaś przepiękną choinkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, zaczarowana, niczym z Krainy Lodu. Dziękuję za udział w wyzwaniu ❄️😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczną zrobiłaś ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choineczka dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ zimowa choinka :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...