wtorek, 3 grudnia 2019

Świąt pełnych miłości


Witajcie!

Inspiruję Was dzisiaj na blogu ArtBrawurki kolejną kartką bożonarodzeniową,
na której głównym elementem jest tekturka z wiankiem i dzwonkami od egoCraft.
Zarówno tę tekturkę, jak i tę z napisem najpierw pomalowałam farbami akrylowymi
a następnie zembossowałam przezroczystym pudrem.
Dodałam jeszcze własnoręcznie robione poinsecje z papieru scrapowego,
wycięłam je wykrojnikami Craft Passion.
A całość wykonałam używając mintayowych papierów z kolekcji Christmas Stories.
I wyszła kartka w typowo bożonarodzeniowej kolorystyce,
którą jeszcze ośnieżyłam za pomocą białego gessa.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #50 Miszmasza Papierowego


Art-Piaskownica


Wyzwanie #4 Tekturkowo


Do miłego, Ania

14 komentarzy:

  1. Śliczna i bardzo radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo klimatyczna. Jak ja kocham czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ chyba takie typowe połączenie najbardziej lubię na Boże Narodzenie 🌲

      Usuń
  3. jakie fajne te gałązki w kółeczku i fajny pomysł na dodanie do tego dzwoneczków. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Podobają mi się jej kolory :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejne cudeńko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa :) Powodzenia! :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprawdzie nie lubię czerwonego z zielonym w świątecznych pracach, ale tu mi wszystko świetnie gra! Nie ma się do czego przyczepić. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Przepiękna praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka i bardzo fajny pomysł na wykorzystanie farb i embossingu przezroczystego :). Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, pełna świątecznego klimatu :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...