poniedziałek, 9 grudnia 2019

Pudełko z niespodzianką

Dzień dobry!

Tempo przygotowań do świąt zdecydowanie przyspiesza.
Na dziś mam pudełko z niespodzianką, czyli... kolejnym pudełkiem
z miejscem na niewielki prezent.
A tak naprawdę są to dwa exploding boxy - mniejszy i większy.
Do ich ozdobienia użyłam papierów Lemon Craft
z kolekcji Joy to the world, tekturek Laserowe Love,
troszkę kulek styropianowych, owoców głogu
i całego mnóstwa brokatu.












Pudełko posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #18 na blogu kreatywnym Świata Pasji


Wyzwanie z Gościem #86 na blogu Rapakivi
wybrałam linię owoce głogu/brokat/poinsecje

a ze sklepu użyłam: duży box, mały box.


Pozdrawiam, Ania

16 komentarzy:

  1. Już samo opakowanie jest pięknym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa prawdziwa niespodzianka. Otwierasz a tam kolejna! super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wykorzystałaś nasze pudełeczka - dziękuję za wspólną zabawę z Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze śliczna praca! :) Pięlne kwiatuszki <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i Świata Pasji. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko jest piękne, ale mnie najbardziej urzekły kwiatuszki <3

    Dziękuję za udział w pudełkowym wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj... mroźno się zrobiło :D a mi tak brakuje śniegu ;) Kwiaty jak zwykle perfekcyjne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym i sklepu Świat Pasji. Pozdrawiam, Aga Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Chłodem powiało,ale takim słodkim chłodem o zapachu landrynek :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym.❤️🧡❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca Aniu:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny i romantyczny projekt, kwiaty na wieczku są absolutnie fantastyczne! Uwielbiam brokat i błysk, w tym boxie jest wszystko, żeby cieszyć oko i radować duszę! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...