poniedziałek, 16 grudnia 2019

Z jak zawieszka

Witam wieczorową porą!

Mroźną kartką zapraszam serdecznie na wyzwanie
Kartkowego ABC - Z jak Zawieszka.
Ja "zawiesiłam" śnieżynkę i użyłam śnieżynkowych 
papierów Laserowe Love Arctic Sweeties.
Uwiłam na nich wianek z poinsecji wyciętych
oczywiście wykrojnikami Craft Passion.
Kartkę jeszcze ośnieżyłam rozbielając kompozycję
białym gessem i chlapiąc splashem.








Zainspirowana mroźną odsłoną moodboardu
kartkę posyłam na grudniowe wyzwanie Lemon Craft.


Kartka bierze również udział w wyzwaniu #54 Essów Floresów



A także leci na wyzwanie #48 scrapkowo.pl

Materiały ze sklepu: zawieszkajarzębina, papiery,



Ślę przedświąteczne serdeczności
i dziękuję za wszystkie odwiedziny
oraz pozostawione komentarze :)

Ania

22 komentarze:

  1. Przepiękna! W tym roku to zima na Święta chyba tylko na kartkach będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💙 ja to nawet się cieszę, bo śniegu nie lubię- mocno mi komplikuje dojazd do pracy 😉

      Usuń
  2. No i wianek "zawiesiłaś" :) Bardzo subtelna kartka. Moje dwie ostatnie prace (czekają jeszcze na pokazywanie) są wyraziste kolorystycznie, więc przyjemnie mi się patrzyło na tę stonowaną stylistykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💙 ja uwielbiam bawić się kolorami, a następna moja praca będzie typowo świąteczna 💚❤

      Usuń
  3. o jaka delikatnie- świateczna :) piekna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka Aniu 💛 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ zimowo! Piękny klimat! Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczna;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze urocza [praca, tematyka w essach w sam raz dla Ciebie Aniu...Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna karteczka, uwielbiam te Twoje wianki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUUDOWNA:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDO:)Dziękuję za udział w Essowej zabawie :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała 🤩, uwielbiam te twoje wianki,🤩🎄, dziękuję za zabawé ze scrapkowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, zimowy wianuszek ❤️ Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemoncraft ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...