niedziela, 15 grudnia 2019

Mediowe skrzypce w świątecznej odsłonie

Hej!

To już ostatni dzwonek, żeby własnoręcznie przygotować prezenty pod choinkę
oraz dekoracje do domu.
Zapraszam więc na najnowsze wyzwanie Filigranek -
Niekartkowo na Boże Narodzenie.
Ja zmediowałam skrzypce i ciekawa jestem
czy podoba się Wam taka świąteczna odsłona?
A moje skrzypce zmalowałam używając kolejno:
czarne gesso, pasta modelująca i maska - gwiazdki,
czarna i złota farba akrylowa,
pasty woskowe (złoto królewskie i czerwone wino),
mikrokulki złote i czerwone - mniejsze i większe,
troszkę anyżu i na koniec jeszcze raz złota farba akrylowa.






Skrzypce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #63 ScrapAndMe
Boże Narodzenie


Wyzwanie #95 Crafty Moly
Gdy pierwsza gwiazdka...


Wyzwanie #51 od A do Zet
Świąteczne dekoracje


Przyjemnego szykowania prezentów życzę :)
Ania

23 komentarze:

  1. Cudowne są te skrzypce! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, Twoje skrzypeczki są zjawiskowe. Cudownie je zmediowałaś. :)
    Czaję się na zrobienie swoich już od kilku miesięcy i nie mam odwagi a po Twoich cudnych, to już zupełnie zaniecham zamiaru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana ❤ tak samo myślałam jak widziałam kolejne ich wersje, ale raz się żyje i... zdobyłam się na odwagę 😃 to i Ty musisz 😉

      Usuń
  4. Wyglądają jakby z czekolady, obsypane cukierową posypką <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie są te skrzypce, aż zapierają dech w piersiach i do tego dochodzi jeszcze ten pomysł z anyżem. Nie dość że piękne to na dodatek pachnące. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT Sklepu Od A do Zet, życzę Zdrowych i Wesołuch Świąt oraz powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję!!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  6. Piękne skrzypeczki Aniu...Dziękuję za udział w wyzwaniu "od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu cudowne, świąteczne skrzypce. Do schrupania.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu "od A do Zet".

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, pięknie się rozwijasz. Dziękuję za udział w wyzwaniu crafty moly

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...