czwartek, 16 lipca 2020

Mixmediowy motyl

Cześć!

Dziś przychodzę do Was z mixmediowym motylem,
który niesie ze sobą przesłanie: Rób to, co kochasz!
A ja kocham zabawę z mediami.
Wykorzystałam bazę hdf od Artistiko.
Zostały tutaj użyte elementy z hdf-u oraz tekturki,
m.in. od egoCraft (tło i zestaw trybików) i Fabryki Weny (trybiki).
Do tego dodałam sporo koralików, mikrokulek i proszków oraz metalowych ozdób,
półperełek, dżetów i kaboszonów.
Wszystko pokryłam czarnym gessem,
a po wyschnięciu potraktowałam trzema kolorami wosków.
Nie ukrywam, że dobrze się bawiłam tworząc tego motyla.






Pracę posyłam na wyzwanie DIY - INSPIRACJE
kolor: wrzos/fiolet/purpura



Z pozdrowieniami, Ania

7 komentarzy:

Steampunkowy tag

Cześć! Lubicie steampunkowe klimaty? Ja, pomiędzy kwiatowymi pracami na różne okazję, lubię zrobić coś takiego właśnie. Tym razem męski tag,...