niedziela, 26 lipca 2020

Kolorowa kartka

Witam serdecznie!

Na dzisiejszą inspirację dla Altair Art przygotowałam kolorową kartkę
z najnowszej kolekcji On the Wings of a Rainbow.
Nie wiem jak wy, ale jak ja już te papiery wzięłam pod nożyczki, to… nie wypuszczę.
Tym razem nawet kwiaty z nich „ukręciłam”, z pomocą wykrojników Craft Passion.
A oprócz listków wyciętych z dodatków, wkomponowałam jeszcze tekturkowe.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #43 egoCraft


Wyzwanie #58 Miszmasza Papierowego


Pozdrawiam kolorowo, Ania

9 komentarzy:

  1. Wyszło obłędnie, kolory dobrane najlepiej jak tylko się da. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkowo, kwieciście i kolorowo, cudna praca (jestem nudna, ale wszystkie Twoje prace są ekstra) i superowe kwiatki Aniu :) Pozdrawiam, buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, a ja ci z całego serca dziękuję ❤❤❤

      Usuń
  3. Uroczo wyszła Ci ta karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolorowo! Jest naprawdę śliczna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, śliczna kartka! Fajnie, że przyłączyłaś się do wyzwanie na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...