sobota, 4 lipca 2020

Sielskie lato

Witam serdecznie!

Uwielbiam latem leżeć na łące i oddawać się sielskiemu klimatowi
z książką w rękach... Takie wakacje naprawdę lubię.
Przygotowując inspirację dla Filigranek, doszłam do wniosku,
że nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przywołać ten klimat na kartce.
Mam nadzieję, że mi się udało. Jak myślicie?
Wykorzystałam papiery ScrapAndMe Meadow Impressions
i oczywiście filigrankowe tekturki, tym razem padło na pszczółki.










Kartkę posyłam na wyzwania:

Towarzystwo Dobrej Zabawy
#51 Sielsko, Anielsko



Art-Piaskownica
MIXED MEDIA: Mikrokulki



Wyzwanie #11 Tekturkowo
Wakacje!



Przesyłam wszelkie serdeczności, Ania

11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, pszczółki są urocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wianek !Bardzo letni i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wianek w Twoim wykonaniu zachwyca mnie.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, te Twoje wianki to mistrzostwo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Magda z DT

    OdpowiedzUsuń
  5. miodzio <, suuuper te pszczółki, dziękuję za zabawę z Towarzystwem Dobrej Zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje wianuszki są zachwycające, do tego stopiona, że przywołują pszczoły! :) Pozdrowienia od Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urocze pszczółki :) Dziękujemy za udział w zabawie Art - Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...