środa, 1 lipca 2020

Exploding box z okazji Chrztu Świętego

Witam serdecznie!

Dzisiaj chciałabym wam pokazać exploding box z okazji Chrztu Świętego
w bardzo klasycznym wydaniu, którym inspiruję na blogu Art Brawurki.
Stonowana kolorystyka papierów Studio75 z kolekcji Forever in love
i kontrastowe zielone listki winorośli (wycięte wykrojnikiem APScraft)
w moim przekonaniu bardzo pasują do uroczystości.
Wykorzystałam tekturki od egoCraft: chrzcielnicę 3d, szatkę i ramkę z gołąbkiem.
Zostawiłam też miejsce na życzenia i finansowy prezent.
Wyszło, mam nadzieję, elegancko i delikatnie.








Pudełko posyłam na:

Wyzwanie #57 Miszmasza Papierowego
Dowolna praca z tekturką


Z pozdrowieniami, Ania

2 komentarze:

  1. pięknie Aniu! super dodane kwiatuszki, podoba mi się motyw z gołąbkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Steampunkowy tag

Cześć! Lubicie steampunkowe klimaty? Ja, pomiędzy kwiatowymi pracami na różne okazję, lubię zrobić coś takiego właśnie. Tym razem męski tag,...