wtorek, 7 lipca 2020

Kurs na mixmediowy trybik

Cześć!

Zostałam wywołana do tablicy przez moją koleżankę z DT Altair Art
i oczywiście podjęłam wyzwanie, bo... uwielbiam to!
Przygotowałam więc kurs na mixmediowy trybik.


Na początek przygotowuję hdf-ki, tekturki, media i różne różności.


Moją bazą jest trybik hdf, który gruntuję czarnym gessem z obu stron.


Następnie czarną pastą modelującą nakładam wzór przez moją ulubioną maskę.


I używając gel medium naklejam pierwszą trybikową warstwę - są to hdf-ki.


Każdą warstwę gessuję i suszę nagrzewnicą.



I naklejam kolejną warstwę. Są tu trybikowe tekturki, guziki i klucze ze sklejki.


Kiedy kolejna warstwa jest sucha, zabieram się
za dodawanie mikrokulek o różnych wielkościach.


Dodaję jeszcze inne różności, między innymi metale, dżety, klamerki, kabaszony...


Po zagessowaniu wszystkiego dodaję główny element metalowy
i zaczynam zabawę z pastą piaskową, która pozwala na stworzenie
dodatkowej tekstury.


Nakładam tę pastę pędzelkiem w różnych miejscach,
czasem cieniutko, czasem grubiej.


Wszystko dokładnie gessuję, patrząc na pracę z różnych stron
i pod różnym kątem, tak, by wszytko było czarne.
Kiedy praca jest sucha, a klej dobrze zwiąże,
zaczynam nakładanie wosków.


Wosk nakładam suchym pędzlem i nabieram go tylko odrobinę.
Zaczynam od centrum kompozycji i koloru czerwonego wina.
Następnie dodaję złoto królewskie po brzegach
i trochę je blenduję z poprzednim kolorem.
Na koniec nakładam lekko zieloną patynę.
Tym woskiem wykańczam pracę i miziam w zasadzie
tylko te miejsca, które są wystające.
Dodaję go najwięcej tam, gdzie jest pasta piaskowa.
I zostały mi jeszcze elementy wycięte z papieru,
które tuszuję, by były spójne z pracą,
są to motyle i napis.



A tak się prezentuje gotowa praca.


I trochę szczegółów.





Trybik posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica


Wyzwanie #57 Miszmasz Papierowy



Mam nadzieję, że zarówno moja praca, jak i kurs przypadnie Wam do gustu.
Dajcie znać :)

Pozdrawiam, Ania


21 komentarzy:

  1. Jest rewelacyjny. I kurs i trybik. Muszę spróbować bo jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i dziękuję, no i oczywiście czekam na twoją pracę 😃

      Usuń
  2. To jest fantastyczne Aniu. Te warstwy, struktury 🤩 magia 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam patrzeć jak dzieje się magia. Dziękuję za kurs 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania fantastyczny kursik krok po kroku😍powodzenia w wyzwaniach😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam mixedmediowe prace. Trybik piekny i ile ma elementów! Motylki super wykańczają dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu bajeczna praca. Osobiście uwielbiam prace, w których znajdują się trybiki śrubki i inne metalowe drobiazgi. Dodatkowym atutem Twojej pracy jest jasny i przejrzysty kursik na wykonanie projektu. Pozdrawiam cieplutko. DT DIY Bogumiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, twój komentarz jest niezmiernie motywujący 😀

      Usuń
  7. Kobieto ty talenciaro! Coś pięknego! Czemu ja tak boję się mediów??:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca! Bardzo wyraźnie odbiła się maska w tekstem - świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny kurs a praca świetna :) Kobieta o wspaniałym talencie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Super, podziwiam te mediowe projekty. Niesamowicie wygląda. Dziękuje za udział w Linkowym Party DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  11. Magicznie wyszło, świetna praca :) Dziękujemy za udział w zabawie Art - Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu "Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...