piątek, 24 lipca 2020

Podziękowania dla rodziców chrzestnych

Witajcie!

Tym razem chciałabym Wam pokazać podziękowania dla rodziców chrzestnych,
które przygotowałam jako inspirację dla Art Brawurki.
Wykorzystałam papiery UHK Gallery z delikatnym
kwiatowym motywem w niebieskościach i różach.
oraz symboliczne tekturki od egoCraft.
Kompozycje kwiatowe wzbogaciłam koronkami, mikrokulkami,
a nawet gdzieniegdzie znajdziecie perełki w płynie.
I powstały w miarę delikatne i eleganckie podziękowania.
Zgodzicie się ze mną?








Podziękowania wysyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy


Przesyłam serdeczności, Ania

7 komentarzy:

  1. Aniu, obie są przecudowne. Zadbałaś o każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięke podziękowania, karteczki są urocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pamiątki, podziękowania w takiej formie to miłe i wzruszające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna forma podziękowań :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...