środa, 8 lipca 2020

Kartka z kwiatami z foamiranu

Witam słonecznie!
Na dzisiejszą inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam
słoneczną kartkę z kwiatami z foamiranu.
Kwiatki dotarły do mnie paczuchą od Joasi,
która jest mistrzynią w ich robieniu.
Kartka jest uniwersalna, wystarczy dodać odpowiedni napis
i może być wręczona praktycznie przy każdej okazji, a nawet bez okazji.
Do jej wykonania wykorzystałam papier UHK Gallery z kolekcji Avonlea Spring
oraz papier craftowy, z którego m.in. wycięłam listki,
używając wykrojnika Craft Passion.
Użyłam też maski, którą udekorowałam papier za pomocą tuszu.







Kartkę posyłam na wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze


Pozdrawiam, Ania

12 komentarzy:

  1. piękna karteczka Aniu, śliczne są te kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ całe pudełko tych kwiatów dostałam i nie zawacham się ich użyć 😉

      Usuń
  2. Karteczka przepiękna, kwiaty cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka i piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca- dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze :-) Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń

Kolorowe jajo

Cześć! Nie robię zbyt wielu ozdób wielkanocnych, jednak wzięło mnie na kolorowe jajo i chciałabym je Wam pokazać. Jajo leci na wyzwania: Wyz...