poniedziałek, 13 lipca 2020

M jak Maska

Hej!

Jak co dwa tygodnie zapraszam wszystkie kreatywne dusze
na wyzwanie Kartkowego ABC - tym razem
rządzi literka M jak Maska w sensie szablon.
Ja "ukleiłam" zieloną kartkę z papierów UHK Gallery
z dwóch różnych kolekcji: Wabi Sabi i Avonlea Summer.
Użyłam maski Agaterii, ale do pasty modelującej
dodałam farbę akrylową, którą na koniec zrobiłam chlapania.
Natomiast kwiatki i listki to wykrojniki Craft Passion.
Już tradycyjnie obsypałam kompozycję kulkami i proszkiem 3d,
a tym razem dodałam jeszcze połyskujące na zielono koraliki.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #55 scrapkowo.pl


Art-Piaskownica


Miłego wieczoru, Ania

10 komentarzy:

  1. piękna karteczka, a jakie fajne te listki z wykrojnika! tak ładnie pokolorowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 💚 ty to wszystko dostrzeżesz i docenisz 😘

      Usuń
  2. Przepiękna soczysta i zarazem delikatna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUUDOWNA:)! pozdrawiam ciepło dziękując za udział w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zielona;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielona energia płynie...Dziękuję za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ soczysta i energetyczna ta zieleń :) Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielono aż miło :)) Cudna zielona praca! Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ależ zielona zieleń <33, świetna praca, dziękuję za zabawę ze @scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania