sobota, 18 lipca 2020

Miętowa kartka z dodatkiem różu

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z miętową kartką z dodatkiem różu.
Uwielbiam wszelkiego rodzaju tekturkowe ramki i rameczki,
więc i dziś takowa stanowi najważniejszy element mojej kompozycji.
A że jest to moja inspiracja dla Filigranek, to i tekturka filigrankowa.
Kartka powstała z delikatnych papierów Lemon Craft z kolekcji Yesterday,
dodałam też elementy z arkusza do wycinania.
Stworzyłam na niej dość bogatą kompozycję kwiatową,
wokół której naupychałam trochę różności.
Są tu kulki i proszek 3d, delikatnie miętowe mikrokulki,
niewielka ilość brokatu i półperełki.
Kropką nad i są chlapania.
Ciekawa jestem czy Wam się spodoba?
Kartka czeka jeszcze na swoją okazję, a wtedy
znajdzie sie na niej odpowiedni napis.








Kartkę posyłam na wyzwania:

Lipcowe wyzwanie Lemon Craft


Wyzwanie #43 egoCraft


Wyzwanie #70 ScrapAndMe


Z pozdrowieniami, Ania

5 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...