środa, 11 listopada 2020

Idą święta

 Cześć!

Jesienne wieczory to wg mnie najlepszy czas
na przygotowywanie świątecznych ozdób.
Tym razem bombka ze sklejki pachnąca anyżem i cynamonem.
W ruch poszły różne media: przede wszystkim czarne gesso,
gel medium, pasta modelująca i maska w gwiazdki, pasta piaskowa,
woski, złota farba akrylowa i porporina.






Pracę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #59 scrapkowo.pl
Gwiazdka


Wyzwanie #29 na blogu kreatywnym Świata Pasji
W ten deseń
#wyzwanieswiatpasji



Przesyłam serdeczności, Ania



20 komentarzy:

  1. pięknie dobrane tło do kolorów kompozycji. Wszystko tworzy piękną, jedną całość.Uwielbiam cynamon!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Marta za wszystkie motywujące komentarze ❤

      Usuń
  2. Aniu, pięknie! Podoba mi się bardzo cała kompozycja, jest taka ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca ozdoba, oczu nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca :) Bardzo podobają mi się mediowe prace. Ja niestety w tej dziedzinie jestem na samym poczatku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😘 a dlaczego niestety? Działaj i pokazuj 😃

      Usuń
  5. Obłęna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocieka złotem, istny skarb :) Ten projekt przynosi nastrój Świąt, zapachy i magiczną atmosferę. Cudowna ozdoba, kwintesencja Świąt. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnym

    OdpowiedzUsuń
  7. wooo, ależ gwiazdkowo! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity efekt;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca;D Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świat Pasji;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że denerwują mnie krótkie dni, to długie wieczory są nawet miłe :) I jak widać na przykładzie Twojej pracy mogą być inspirujące :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. obłędna, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, świąteczna i klimatyczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonała! Zakochałam się! Wspaniała praca! I jeszcze świece, ja tak lubię świece a tu jeszcze tak ładnie potraktowane kolorkami. I ta kompozycja z cynamonem i anyżem (?). Przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...