poniedziałek, 2 listopada 2020

U jak Urodziny

 Dobry wieczór!

I przyszedł czas na kolejne wyzwanie na blogu Kartkowe ABC,
tym razem rządzi literka U jak Urodziny.
Moja kartka powstała z papierów Altair Art z kolekcji Ever Dream,
znajdziecie tu też piękną warstwową tekturkę od Filigranek,
a nawet wykrojnikową gałązkę Craft Passion.







Kartkę stworzyłam wg mapki
i posyłam je na wyzwanie #63 na blogu sklepu Filigranki


oraz na wyzwanie #61 Miszmasza Papierowego
Dowolna praca z tekturką


Przesyłam serdeczności, Ania

4 komentarze:

  1. Jesteś mistrzem prac wszelakich. Podziwiam twoją lekkoś wykonania. Super wychodzi każda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta kartka, w takich przyjemnych kolorach :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...