czwartek, 26 listopada 2020

Kartka w kształcie bombki

Cześć!

Pokazywałam Wam już kartkę w kształcie gwiazdki,
a tym razem przyszedł czas na kartkę – bombkę.
Do jej wykonania wykorzystałam dwie świąteczne kolekcje od Altair Art:
Festive Bells i Festive Cats.
Użyłam wykrojników od Craft&You oraz tekturkę od Wycinanki.
Ciekawi jesteście jaki jeszcze kształt kartki świątecznej mam w zanadrzu?








Kartkę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica
CARDS: Kartka bombka


Otwórz Szufladę w listopadzie
bombki, dzwonki


Wyzwanie z kolędą na ROGATYM blogu
"Pójdźmy wszyscy do stajenki"


Pozdrawiam ciepło, Ania

20 komentarzy:

  1. Co za cudna karteczka i jak się pięknie błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna! a w środku to taka cynamonowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza, witam w Otwórz Szufladę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, bardzo świąteczna. Dziękuję za udział w "Otwórz Szuflade"

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, piękną, ciepła kartka. Pięknie świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! Ten blask dodaje jej blasku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie mistrzostwo - zwłaszcza dobór kolorów MAGIA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta kartka. Bardzo mi się podobają kolorki na szopce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, błyszcząca karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...