poniedziałek, 30 listopada 2020

Z jak Zima

 Hej!

Ciekawa jestem kiedy ostatnio lepiliście bałwana?
Ja nie pamiętam... Na pewno jeszcze jak moje dzieci były małe,
a teraz jestem ciekawa czy mojej wnuczce w ogóle uda się zobaczyć śnieg?
W każdym razie zrobiło się sentymentalnie...
I taką bałwankową kartką zapraszam Was na najnowsze
wyzwanie kartkowego ABC - Z jak Zima.
Ja wykorzystałam papiery Laserowe Love z kolekcji Shabby Winter,
dodałam tekturkę od CraftUli,
poinsecje z papieru oraz gałązki ostrokrzewu
wycięte wykrojnikami Craft Passion.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #62 Miszmasza Papierowego
Sentymentalnie


Wyzwanie listopadowe Przez Okienko


Buziaki, Ania

12 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka. Bardzo klimatyczna. Prawda, że teraz małe szanse na śnieg

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka, urocze bałwanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie kolorystycznie połączyłaś te papiery. Nieziemska jest. Bałwanki są bardzo wdzięcznym elementem na kartki... Wyglądają uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna! Jest przeurocza :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Pan i Pani bałwankowa, super!! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędna kolorystycznie! Dziękuję za udział w miszmaszowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...