poniedziałek, 2 listopada 2020

Łap szczęście

 Hej!

Dziś będzie delikatnie i trochę jesiennie.
Na inspirację dla Art Brawurki stworzyłam kartkę z przesłaniem „łap szczęście”
z jednego arkusza papieru UHK Gallery z kolekcji Avonlea Autumn.
Papiery przytuszowałam, choć niezbyt mocno,
dodałam kwiaty w delikatnym odcieniu różu,
do tego sznurek, serwetkę, banerki, troszkę kulek i proszku 3d.
I całość pochlapałam niewielką ilością rozwodnionej białej farbki.
Łapmy więc szczęście kochani.








Kartkę posyłam na wyzwanie nr 89 na blogu scrapek.pl
Tworzymy wg mapki


A to jest ta mapka:


Miłego dnia, Ania


4 komentarze:

  1. Prześliczna, wspaniale romantyczna kartka, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna i mega klimatyczna ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 😊

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...