poniedziałek, 16 listopada 2020

Świąteczna kartka z nieświątecznych papierów

 Witajcie!

Tym razem przygotowałam nietypową kartkę świąteczną
z nieświątecznych papierów UHK Gallery Misty Morning.
Ciekawa jestem czy spodoba Wam się różowa wersja świąt?
Jest to moja inspiracja dla Art Brawurki.
Na kartce znalazły się zembossowane tekturki
i ręcznie robione poinsecje z papieru, które ułożyłam na gazie i sizalu.
Całą kompozycję zaakcentowałam dokładając
owoce na druciku o mocniejszym odcieniu różu.
Wyszło nastrojowo i delikatnie. Zgodzicie się ze mną?






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie listopad 2020 - Przez Okienko


Wyzwanie #59 Scrapkowo


Udanego i twórczego tygodnia!

Ania


5 komentarzy:

  1. Wspaniala:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, gwiazdkowa praca! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. obłędna <3, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeee, różowy to jednak nie mój kolor. Nie lubię różowego i o ile go używam, wiadomo, chyba ciezko w scrapie bez.... To ta kartka byłaby przepiękna gdyby była w innym kolorze. Cudna kompozycja kwiaty, ale....

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...