wtorek, 17 listopada 2020

Kartka z poinsecjami

 Witam serdecznie!

U mnie świąteczna produkcja trwa, a jak u Was?
Tym razem mam Wam do pokazania kartkę
z trzech różnych kolekcji papierów
i to trzech różnych producentów.
Deski są od Lemon Craft, rozdziela je papier
z najnowszej świątecznej kolekcji ScrapAndMe,
użyłam też ich arkuszy do wycinania 0203.
Z kolei poinsecje wycięłam z zapasów sprzed lat
od Galerii Papieru/Paper Heaven.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie listopadowe Paper Heaven
u mnie -wood-


Wyzwanie #74 ScrapAndMe
Liście


Wyzwanie listopadowe z moodboardem Lemon Craft



Miłego i kreatywnego wieczoru, Ania


11 komentarzy:

  1. Śliczna ta kartka. Ja nie umiem łączyć papieró z różnych kolekcji, nad czym bardzo ubolewam. Twoja jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezywkle efektowne gwiazdy betlejemnskie, świetny kontrast kolorystyczny 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Such a beautiful and bright card! And poinsettias are so amazing 🤩🤩thank you so much for taking part in Paper Heaven Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Such a beautiful and bright card! And poinsettias are so amazing 🤩🤩thank you so much for taking part in Paper Heaven Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Such a beautiful and bright card! And poinsettias are so amazing 🤩🤩thank you so much for taking part in Paper Heaven Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, poinsecje wyszły nieziemskie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magdalena z Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czerwone kulki jakoś się nazywają ale nie przypomnę sobie jak... W każdym razie ich mnogość bardzo fajnie wzbogaca tę kompozycję.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...