poniedziałek, 9 listopada 2020

Moc Życzeń

Witam serdecznie!

Przy poniedziałku przychodzę do Was z kartką w formacie DL,
którą przygotowałam z okazji urodzin i na inspirację dla Art Brawurki.
Do jej stworzenia użyłam papierów UHK Gallery z kolekcji Ginger Girl,
które poukładałam warstwowo wykorzystując kostki dystansowe
 Papiery trochę postarzyłam i potuszowałam.
Kompozycję kwiatową ułożyłam na sizalu, który obsypałam proszkiem 3d.
Dodałam też sznurek, owoce na druciku i oczywiście zrobiłam moje ulubione chlapania.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba ta kartka.






Kartkę posyłam na wyzwanie 11/2020 The Scrappy Sketches


Serdeczności, Ania

10 komentarzy:

  1. Śliczne te twoje prace a ta to taki powiew wiosny przy tym jesiennym deszczu. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piknie skomponowana karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kolorowa praca. Dziękuję za udział w zabawie na blogu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie Aniu! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu mapkowym The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, taka jakby akwarelowa :) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają te żółte dodatki przy kwiatach. Ładna karteczka.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...