poniedziałek, 23 listopada 2020

Świąteczna kartka

 Cześć!

Na dzisiejszą inspirację dla Art Brawurki przygotowałam kolejną już kartkę świąteczną.
Wykorzystałam niezwykle klimatyczne papiery Craft O’Clock z kolekcji This Miracle Night.
Troszkę je postarzyłam i ułożyłam warstwowo. Użyłam ich też do stworzenia poinsecji
oraz wycięcia gałązek ostrokrzewu i jemioły. Do tego dodałam małe szyszki.
Całość posypałam kulkami i proszkiem 3d, a następnie pochlapałam białą farbą.
Czy tylko mi się wydaje, czy wygląda jakby napadało na kartkę trochę śniegu?







Kartkę posyłam na wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy
Lift pracy Anny


Ślę pozdrowienia, Ania

6 komentarzy:

  1. Uwieeeelbiam kartki w brązach. Piękna jest ta kartka. I jeszcze to jabłuszko... I cudna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jabłuszko to cała kwintesencja ������

      Usuń
  2. Ale miło się patrzy na takie piękne prace :) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ cudowny, wspaniałe kolory, niezwykły lift, dziękuję za zabawę z Towarzystwem Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lift! Ośnieżony bukiet wygada obłędnie :) Pozdrowienia od Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Анна, я в восторге от вашей новой работы! Лифт чудесный. Спасибо, что являетесь постоянным другом блога TDZ. С те5плом, Елена.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...