poniedziałek, 8 lutego 2021

Drugie życie deski

 Witajcie!

W swoje łapki wzięłam drewnianą deskę do krojenia
i nadałam jej drugie życie.
Powstała ozdoba, która zawiśnie w mojej
całkowicie odnowionej kuchni.
Do stworzenia tego projektu użyłam maski SnipArt,
mgiełek 13arts (brown light i gold), a także trochę złotego proszku.
Nie obyło się bez czarnego i brązowego tuszu.
Jest tu też tekturka CraftUli i sztućce Latarni Morskiej.
No i jeszcze trochę innych różnych dodatków...









Deskę posyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy
MIXED MEDIA: Baza "drewno"


Buziaki, Ania


12 komentarzy:

  1. Jest boooooska ❤️ po rostu mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, bardzo mi się podoba. Zastanawiam się czy udało by się zrobić taką pracę bez użycia mgiełek za to np wykorzystać farby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och!!!Prsepiekną dekoracje kuchni stworzyłaś😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Piękna i pomysłowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciły mnie kwiatuszki, szczegolnie, że do sporej pracy mogły być zupełnie inne, a Ty wybrałaś takie urocze maleństwa świetna ta decha. Delikatna i kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super deska ci wyszła Aniu. Dziękuję za udział w drewnianym wyzwaniu Art-Piaskownicy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny projekt, brawo za pomysł i wykonanie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...