wtorek, 16 lutego 2021

Pozytywnie

 Witajcie!

Trudny czas dla nas wszystkich już bardzo długo trwa
i chyba każdy z nas potrzebuje czegoś pozytywnego.
Stworzyłam więc blejtram pełen pozytywnych myśli jako inspirację dla ArtBrawurki.
Powstał z zupełnie innego projektu, który zrobiłam kiedyś na warsztatach z Olgą Heldwien.
Postanowiłam go całkowicie zamalować czarnym gesso i farbami,
dodać co nieco i „wyciągnąć” zamieszczone elementy za pomocą
trzech kolorów wosków i złotego proszku.
I powstała całkiem nowa praca.
Ciekawa jestem czy też wam się zdarza nadawać drugie życie starym pracom?
Dajcie znać w komentarzach.







Pracę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica
Małe Formy: Kapsle/Nakrętki


Stonogi - Wyzwanie pozytywnych myśli


Do miłego, Ania


10 komentarzy:

  1. Ile się tutaj dzieje! Nie wiem na czym oko zawiesić, coś w moim stylu, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jest mrocznie, prawie jak u Ciebie, ale prawie robi wielką różnicę 😃

      Usuń
  2. Super! Niby fioletowo, ale tylko niby, bo ta czerń i złoto są tak pięknie dopełniające 😍 Bardzo optymistyczna w przesłaniu.
    Zdarza mi się przerabiać prace, kiedy znudzi mnie wcześniejsza wersja. Obecnie przymierzam się do świecznika. A moim rekordzistą jest domek, który miał już 3 wersje i zastanawiam się czy da się zmienić brązy na pastele ;)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jasnego na ciemny zawsze, ale na odwrót jeszcze nie próbowałam i chyba najwyższy czas - daj znać jak tobie poszło z domkiem :)

      Usuń
  3. Nie wiem jak wyglądała poprzednia wersja,ale ta jest świetna.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca, Aniu. A teksty są mega pozytywne :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...