poniedziałek, 1 lutego 2021

C jak Ciepły napój

 Hej!

Kawa? Herbata? A może gorąca czekolada?
Co najbardziej lubicie?
Ja jednak wolę kawę, nie pogardzę też zieloną herbatą,
czekolady dawno nie piłam.
W każdym razie zapraszam Was na najnowsze wyzwanie
Kartkowego ABC - C jak Ciepły napój.
Moja kartka powstała z papierów Altair Art z głównej kolekcji
Mysterious Garden i dodatków do wycinania.
A ta piękna filiżanka to tekturka CraftUli.







Kartkę posyłam na wyzwanie #92 scrapek.pl
Z wąsem lub z koronką


Miłego wieczoru, Ania


8 komentarzy:

  1. Przesłodka wyszła. Cudownie wkomponowałąś filiżankę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła, pełna koloru, kwiatów i dla mnie taka romantyczna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka, pięknie dobrałaś kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...