piątek, 5 lutego 2021

Kurs na kwiatową kartkę z odrobiną złota

 Hej!

Specjalnie dla Craft Uli & Sklepiku przygotowałam kurs na kwiatową kartkę z odrobiną złota.

Na początek wybieram podstawowe materiały: papiery, bazę, tekturkę i kwiaty.

Z arkusza papieru wycinam prostokąt o 3 mm mniejszy od bazy
 następnie z białego arkusza o 1cm mniejszy od bazy i
ostatni prostokąt z papieru scrapowego o 3mm mniejszy od białego.
Do przyklejenia papierów użyję taśmy dystansowej 1,5 mm.

Tak wyglądają przyklejone papiery.

Przygotowuję akcesoria do embossingu i serwetkę z wykrojnika.

Pod zembossowaną na złoto tekturkę podklejam motyw kwiatowy
i dodaję dystans – również pod serwetkę.

Przyklejam w wybranym przeze mnie miejscu.

Przygotowuję jeszcze listki wycięte z arkusza oraz wykrojnikowe gałązki.

Uznałam, że kompozycję zbuduję po jednej stronie kartki, więc tam przyklejam gazę.

Na początek przyklejam tylko największe kwiatki w dwóch miejscach.

A następnie „w dziury” upycham mniejsze kwiatki, listki i gałązki.

Na koniec dodaję tylko motyle i gdzieniegdzie złote cekiny.

A tak prezentuje się gotowa kartka.

I jeszcze trochę szczegółów.





Mam nadzieję, że kurs się Wam przyda.
Dajcie znać :)

A kartka ostatecznie zyskała personalizację z okazji 80-tych urodzin.

Posyłam ją na wyzwanie #64 Miszmasz Papierowy
Uroczystość




Ania


12 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...