wtorek, 2 lutego 2021

Tag jako dodatek do prezentu

 Cześć!

Dziś Wam chciałam pokazać tag, który stworzyłam jako dodatek do prezentu.
Jest to moja inspiracja dla Art Brawurki. Szczerze mówiąc nie wiedziałam,
że na tak małej powierzchni można poszaleć, a jednak chyba się udało.
Użyłam tutaj papierów Paper Heaven z kolekcji Zza mgły,
z kolei motylki wycięłam z arkusza kwiatowego z kolekcji Noce i dnie.
Docięty do bazy papier postarzyłam, potuszowałm i trochę postemplowałam.
Pod kompozycję przykleiłam potuszowane tekturki.
Z kolei kwiaty i ryżyk posypałam nie tylko kulkami i proszkiem 3d,
ale i pięknie mieniącymi się koralikami.
Dodałam też sznurek. A na koniec zrobiłam chlapania farbą.
Sporo się tutaj dzieje, prawda?






Tag posyłam na wyzwanie


oraz na wyzwanie #66 Filigranki




Z serdecznościami, Ania

18 komentarzy:

  1. Jak już pisałam. Zielen i fiolet cudne! lubię te Twoje wykrojnikowe listki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze lubię fiolety z żółtym 😃 i pomarańczowym 😃

      Usuń
  2. Bogata praca i moje ulubione kolory, super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tagowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszalałaś i wyszło ślicznie, cudowny dodatek do prezentu, ale myślę, że jest tak bogaty i piękny, że mógłby być samym prezentem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam napisać "poszalałaś", ale koleżanka z komentarza wcześniej skradła mi kwestię 😉
    Cudowny tag, niby dużo, ale wszystko idealnie że sobą gra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow wyszedł rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu dzieje się sporo, ale wszystko do siebie idealnie pasuję :) Pięknie to zrobiłaś, bardzo mi się ten tag podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten tag:) Dzięki, za wspólną zabawę z Filigrankami:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tag, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek   - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy ten tag świetna, od serca, wisienka na torcie do prezentu.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...