wtorek, 23 lutego 2021

Kartka na roczek

 Cześć!

Na dzisiejszą inspirację dla Art Brawurki przygotowałam delikatną,
pastelową kartkę na roczek dla dziewczynki.
Wykorzystałam jedną z moich ulubionych kolekcji UHK Gallery Misty Morning,
bo z przyjemnością do niej wracam.
Na kartce znalazły się też dziecięce tekturki i kwiatki ułożone na różowym sizalu.
Użyłam też wykrojników Craft Passion: ramki, gałązki, listki.
A jeśli dobrze poszukacie, znajdziecie też malutką jedynkę.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie nr 2 Paper Heaven



Lutowe BINGO w Szufladzie
wybrałam linię: kwiat/szary/kropki


Do następnego razu, Ania



9 komentarzy:

  1. Prześliczna! Chwilę trwało zanim jedynkę znalazłam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutka, taka słodka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna, witam w Bingo Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie pięknie pastelowe! Bardzo mi się podoba i ta ilość warstw! Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Heaven

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jaja. Siedzę i patrzę i patrzę i patrzę. Ale jest! Faktycznie i jedynka się znalazła... Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Tak mnie zmuszać do myślenia w pracy o takiej porze... Wstydź się, Aniu.

      Usuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...