niedziela, 14 lutego 2021

Kochaj całym sercem

 Hej!

Obchodzicie walentynki? Ja je bardzo lubię.
I jak przystało na walentynkowy dzień, przychodzę z sercem, ale... śmieciowym.
Zrobiłam je na bazie od Tekturkowa.
Znalazły się tutaj też ich tekturki: trybiki, klucze zegarowe,
wkręty i śruby oraz klucz.
Są tu również steampunkowe serca od egoCraft.
No i oczywiście cała masa różnych śmieci, guzików, dżetów,
złomków, kulek, kuleczek...








Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #18 Tekturkowo
Z sercem i od serca


Wyzwanie w grupie Cudna Paczka
Ze śrubką


Wyzwanie VIII Sklep Pasjonata
Miłość niejedno ma imię


Miłości Wam życzę kochani - nie tylko od święta

Ania


15 komentarzy:

  1. Cudnie wyszło to serce, prezentuje się bardzo majestatycznie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jest piękne, zbieram szczękę z podłogi🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zawsze takie mediowe prace zapierają mi dech w pieriach. Cudowna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam, Hania DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow cudowne serducho 😍 jestem pod wrażeniem Twoich mix mediowych prac, brawo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Twkturkowa. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi wrażenie! Bardzo ciekawa praca 😍 Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu Tekturkowa i życzę powodzenia :-) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja praca mediowa jak zwykle dopieszczona pod każdym względem 😍cudne serducho ❤Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam serdecznie DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twoje mediowe prace i dziękuję za wspólną zabawę na Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne serducho! Jestem zachwycona😍❤ i te kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serducho. Dziękuję za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...