czwartek, 11 lutego 2021

Mam już roczek

 Cześć!

Dziś mam delikatną tremę, bo przychodzę z pierwszą inspiracją dla Scrap8.
Pierwsze urodziny, to bardzo ważne wydarzenie. I z takiej właśnie okazji przygotowałam
exploding box dla małej dziewczynki z pięknych papierów z kolekcji Romantica.
Użyłam tu ulubionej serwetki Craft Passion i tekturek od Tekturkowo.







Box posyłam na wyzwania:

Otwórz Szufladę w styczniu
Zabawka


Wyzwanie #64 Miszmasz Papierowy
Uroczyście


Wyzwanie #108 Crafty Moly
Exploding Box z tekturką 3d




Do miłego, Ania

21 komentarzy:

  1. O jakie śliczne kwiatuszki! Nie myślałam, że te papiery takie śliczne :) świetny boxik, bardzo podoba mi się wieczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ci powiedzieć, że świetnie się pracuje z tymi papierami 😀

      Usuń
  2. Prześlicznie Ci wyszedł a kwiaty dobrane idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! Wspaniały debiut:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pamiątka dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Myślę, że trema nie potrzeba bo inspiracja doskonała, a do tego przepiękna pamiątka.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny box, fajna pamiątka :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny boksik :) Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny box.Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny i bardzo uroczy :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny box! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...