wtorek, 9 lutego 2021

Romantyczna kartka

 Witajcie!

Zbliżają się walentynki, więc najwyższy czas, by stworzyć romantyczną kartkę.
I takową poczyniłam inspirując dla ArtBrawurki.
Wybrałam craftową bazę DL i arkusz papieru 06 Craft O’Clock
z kolekcji Humminbird Song.
Dodałam tekturki od Tekturkowa (ramkę i serduszka),
które potuszowałam i pozłociłam porporiną.
Znalazła się tu jeszcze, oczywiście oprócz kwiatów i listków,
koronka, ponieważ wg mnie ona właśnie dodaje romantyzmu.
Ciekawa jestem czy podoba się wam moja propozycja na walentynki?






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #18 Tekturkowo
Z sercem i od serca


Wyzwanie #64 Miszmasz Papierowy
Uroczystość


Wyzwanie VIII Sklep Pasjonata
Miłość... Niejedno ma imię




Pozdrowienia, Ania


14 komentarzy:

  1. Cudowna, kojarzy mi się z takim romantycznym retro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca!!! Cudne zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka:) Bardzo lobię te papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem jest bardzo romantycznie, piękna kolorystyka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam cieplutko, Hania DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, taka lekka i romantyczna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, pomalowane tekturki świetnie się prezentują. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna,delikatna i romantyczna karteczka 😍Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam serdecznie DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorystyuka i cudowna całośc. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu Tekturkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca😍 cudownie wygląda połączenie różu z kraftem! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Super projekt. Dzięki za udział w wyzwaniu Tekturkowo 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna u bardzo romantyczna :) dziękuję za udział w naszym Tekturkowym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...