poniedziałek, 15 marca 2021

E jak Elfy

 Dobry wieczór!

Jesteście gotowi na najnowsze wyzwanie Kartkowego ABC?
Serdecznie zapraszam do udziału, bo temat jest naprawdę ciekawy
- E jak Elfy. Co Wy na to?
Moja inspiracja powstała z papierów Paper Heaven Pierścień i róża.
Dodałam tekturki CraftUli, które znajdziecie tutaj i tutaj.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie marcowe Paper Heaven
BINGO

wybrałam linię: chlapania/skrzydła/sizal


Wyzwanie IX Sklep Pasjonata
BINGO

Wybrałam linię: tekturka/kolor różowy/kwiaty



Wyzwanie Zielonych Kotów
Wiosenne impresje


Z pozytywnym przesłaniem na ten tydzień, Ania


10 komentarzy:

  1. Prześliczna pełna kwiatów praca

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda to przedarcie i super chlapania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bajkowo, pięknie, wiosennie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdarcia dają świetny efekt, świetna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, piękne kolory 🙂

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...