czwartek, 11 marca 2021

Serce dla Ciebie

 Hej!

A ja przychodzę do Was z kolejnym sercem.
Tym razem wykonałam je na mniejszej bazie hdf od Artistiko.
Wykorzystałam papiery Craft O'Clock Lovely When You Smile,
którym dodałam troszkę złotego embossingu.
Tekturki od CraftUli (serce i listki) też zembossowałam.
Do tego jeszcze wykrojniki: gałązki Craft Passion i serce Nellie's,
kilka złotych cekinów, chlapnięcia...








Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie z Gościem #110 Rapakivi
BINGO

Wybrałam linię: cekiny/dratwa/tekturka-serduszko


Wyzwanie #63 scrapkowo.pl
Gałązka


Wyzwanie nr 2 Paper Heaven
BINGO

wybrałam linię: serce/ramka (bo moje tekturkowe serce jest w ramce)/
stempel (u mnie zembossowany stempel pisma)



Z pozdrowieniami, Ania


12 komentarzy:

  1. śliczne Aniu, fajne kwiatki, tło tekturka. Sercowo u Cię osttanio, chyba wiosna idzie :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 💙 wiesz jak to jest, zrobiłam jedno serce i teraz każdy chce takie mieć, więc działam sercowo 😃

      Usuń
  2. Przepiekna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kwiaty są piekne. Cudnie oplatają to złote serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serce;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze malowniczo - dziękuję za udział w setnym wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, bardzo elegancka kolorystyka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. serce jest mega, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca ❤ Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu Paper Heaven papers.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...