wtorek, 9 marca 2021

Uniwersalna kartka z ptaszkami

 Witam serdecznie!

Dziś przychodzę do Was z moją inspiracją dla ArtBrawurki, czyli uniwersalną,
ale wiosenną kartką, na którą sfrunęły ptaszki.
Kartka może zostać wręczona z okazji urodzin, imienin, a nawet bez okazji.
Powstała z papierów Paper Heaven z kolekcji Noce i dnie.
W centralnej części pracy znalazła się wykrojnikowa serwetka Craft&You i napis,
a wokół niej kompozycje kwiatowe z wycinanymi listkami.
Całość delikatnie pochlapałam biała farbą.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.






Kartkę posyłam na wyzwanie marcowe na blogu Szuflada
Ptasie trele


a także na wyzwanie na blogu Zielone Koty
Wiosenne impresje




Serdeczności, Ania


11 komentarzy:

  1. śliczna, świetne ma te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak mnie wzięło na soczyste kolory 😃

      Usuń
  2. Cudna! Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna pełna energii praca

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory, słodka kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu niezmennie podziwiam Twoje prace! Śliczna kartka w cudownych kolorach. Ten odcień niebieskiego jest boski :)). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, Ty to jesteś Miszczu w bogatych kartkach, cuda tworzysz.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...