wtorek, 23 marca 2021

Wielkanocny patchwork

 Witam serdecznie!

To już chyba ostatni dzwonek, żeby zająć się tworzeniem kartek świątecznych.
W mojej pracowni powstał wielkanocny patchwork
z wykorzystaniem papierów Paper Heaven z kolekcji Spacer w chmurach.
Jest to moja inspiracja dla ArtBrawurki.
Na kartce znalazł się tekturowy wianek z zajączkami od Tekturkowa,
pod który przykleiłam wykrojnikową serwetkę i trochę sizalu.
Dodałam też kwiaty w wiosennych kolorach,
oczywiście zielone listki, piórka i proszek 3d.
Jest też odpowiedni napis i trochę chlapań.
A jak tam u Was z wielkanocnym kartkowaniem?





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #8 Paper Card
Wielkanocne bingo

Wybrałam linię: Zielony/Zajączek/Kartka


Wyzwanie #19 Tekturkowo


Wyzwanie z piórkiem w grupie Cudna Paczka



Uściski, Ania

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyszedł Ci ten patchwork. Fajnie wygląda zolty z granatem. Piękne wiosenne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wielkanocna praca, wiosenne energetyczne kolory :) dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, DT Wiola

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna świąteczna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, radosna kartka. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu - przepiękna praca, zachwycam się doborem barw. Fantastycznie ze sobą współgrają :-) Dziękuję za wspólną zabawę z Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) DT Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuć święta! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka Aniu, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny patchwork, niebieskości są tu zaskakująco fajne :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card – DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza karteczka wielkanocna. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card.DT Joanna-Gio

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...