wtorek, 16 marca 2021

Słodkości na urodziny

 Cześć!

Jak myślicie? Słodkości to dobry upominek na urodziny?
Ja uznałam, że tak i przygotowałam kobiecy czekoladownik na urodziny koleżanki.
Jest to moja inspiracja dla ArtBrawurki.
Wykorzystałam papiery Paper Heaven z kolekcji Pierścień i Róża.
Umieściłam tu troszkę dodatków, m. in. ramkę z masy plastycznej, koronkę i perełki,
no i oczywiście zbudowałam kompozycję kwiatową, troszkę obsypaną kulkami 3d,
które wraz z wykrojnikowymi listkami oraz gałązkami świetnie ją uzupełniają.







Czekoladownik posyłam na wyzwania:

Marcowe wyzwanie Lemon Craft
Flowers


Wyzwanie marcowe Paper Heaven
wybrałam linię: róże/koronka/perełki


Z kreatywnymi pozdrowieniami, Ania

10 komentarzy:

  1. Jest koroneczka, piękne listki i rameczka. Mi się strasznie takie listki w pracach podobają, tyle, że ja trochę leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card!Thank you from Lemoncraft

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! Thank you for joining our March challenge on the Lemoncraft Blog. Dt Jasmina

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny czekoladownik :0)
    Dziękujemy za udział w Wyzwaniu Lemoncraft

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...