czwartek, 25 marca 2021

Kartka we fioletach

Witajcie!

Kto mnie zna, ten wie, że uwielbiam wszystkie odcienie fioletów.
Przychodzę więc tym razem do Was z fioletową kartką okolicznościową
jako inspiracją dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
Wykonałam ją z papierów ScrapAndMe z kolekcji Meadow Impressions,
które postarzyłam, popodginałam i ułożyłam warstwowo za pomocą taśm dystansowych.
Na kartce znalazła się kompozycja z foamiranowych kwiatów od Aveo Art.
Uzupełniłam ją nie tylko wykrojnikowymi listkami, ale i tymi z tekturki, które potuszowałam.
Do tego troszkę koronki, sznurek, motyle, odpowiedni napis i kartka gotowa.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #78 ScrapAndMe
BINGO

Wybrałam linię: Kwiaty/Tekturka/Motyl



Wyzwanie IX Sklep Pasjonata
BINGO

Wybrałam linię: Kwiaty/Kolor fioletowy/Koronka



Z fioletowymi pozdrowieniami, Ania


7 komentarzy:

  1. Piękna praca, całość zachwyca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam, DT Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudne te fiolety i jaka bogata kompozycja. Extra. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, radosna kartka, świetne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe"

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka ♥️ Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...