piątek, 12 marca 2021

Wielkanocne jajo

 Hej!

Ciekawa jestem czy robicie dekoracje wielkanocne?
Ja co roku coś w tym temacie tworzę.
Tym razem padło na jajo hdf i jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi i Craft Uli.
Ozdobiłam papierami ScrapAndMe z kolekcji Blooming Magnolia
i foamiranowymi kwiatami od Ewy.
Użyłam też pięknej serwetkowej tekturki.
Chciałam, żeby było wiosennie i radośnie, więc na moje jajo sfrunęły także motyle.





Jajo posyłam na wyzwania:

Otwórz Szufladę w lutym
Ale jaja!


Wyzwanie #78 ScrapAndMe
BINGO


Wybrałam linię: Kwiaty/Tekturka/Motyl


Wyzwanie na blogu Zielone Koty
Wiosenne impresje




Pozdrawiam ciepło, Ania


14 komentarzy:

  1. Wiosenne jajeczko, ostatnio tak zarażacie tym fioletem, że zaczynam go lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne fiolety. Ale napisu to mi brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, na dodatek w moich ulubionych fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne, witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, soczyste jajo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...