wtorek, 2 marca 2021

Serce na Dzień Kobiet

 Cześć!

Zbliża się Dzień Kobiet, więc moja inspiracja dla ArtBrawurki
to serce wykonane z tej okazji.
Zrobiłam je na bazie hdf od Artistiko wykorzystując papiery
Craft O’Clock z kolekcji Godziny Tęsknoty.
Serce jest postemplowane i pochlapane, wzbogacone potuszowanymi tekturkami
od Craft Uli: serce i listki,
a także kompozycją kwiatową ułożoną na sizalu.
Są tu wykrojniki: gałązki Craft Passion i serce Nellie's.
Pracę wieńczy odpowiedni napis i liczę na to,
że spodoba się obdarowanej osobie.
Jak myślicie?







Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #65 Miszmasz Papierowy
Dowolna praca z tekturką


Wyzwanie #67 Filigranki
Z sercem w roli głównej


Wyzwanie #109 Crafty Moly




Do miłego, Ania



19 komentarzy:

  1. Oooo, to mi się podobuje :D piękne serducho, napis ma moc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obdarowana już dostała i też jej się podoba 😃

      Usuń
  2. Wyjątkowe, piękny zestaw kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita praca:) Wiele serca włożyłaś w jej powstanie:) Dziękuję za udział w filigrankowym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serce w sercu ❤️ Pozdrawiam i dziękuję za udział w filigrankowym wyzwaniu, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie ja jestem ta obdarowana osoba. Piękne to serce. Napisy idealne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie sie prezentuje:) powodzenia w wyzwaniu, Anita DT Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne serducho! Dziękuję za zabawę z "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...