wtorek, 2 marca 2021

Mixmediowy panel

 Hej!

Na dzisiejszą inspirację dla Craft Uli i Sklepiku Gosi przygotowałam mixmediowy panel.
W ruch poszły tekturki żarówki i skrzydełka, a także sporo różnych mediów.
Przede wszystkim białe gesso i farby metaliczne, ale także fluidy DecoArt
(burnt umber i phthalo green-blue) oraz złoty wosk.
Do tego jeszcze trochę pasty piaskowej, maska i pasta modelująca.
Za ich pomocą powstało tło. A do całej kompozycji skupionej wokół zdjęcia,
dodałam trochę metalowych ozdób, zafarbowaną herbatą gazę i koraliki.
Na koniec przykleiłam napisy.









Kartkę posyłam na wyzwanie #65 Miszmasza Papierowego
Dowolna praca z tekturką




Serdeczności, Ania

7 komentarzy:

  1. Zbieram szczękę 😱 prześliczny 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, muszę sobie ten szablonik z napisami sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie ten druk mi się podoba. Ten odcisk wydaje się być taki gruby. Te żarówki i skrzydła też super. Piekna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam do pasty modelującej magiczny proszek 13arts i druk wyszedł dość gruby.

      Usuń
  4. Świetnie wyszedł :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...