wtorek, 4 maja 2021

Exploding box na komunię dziewczynki

 Witam serdecznie!

Sezon komunijny rusza pełną, więc kolejna moja inspiracja dla Art Brawurki
to exploding box z tej okazji, tym razem dla dziewczynki.
Muszę przyznać, że ozdabianie takiego pudełka sprawia mi wiele przyjemności.
Wykorzystałam papiery ScrapAndMe z kolekcji Rosy Days,
cudny kielich od Kreatywnej Pracowni oraz serwetkę i listki Craft Passion.
Z kolei kwiaty z foamiranu to dzieło Ewy.






Pudełko posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #69 Filigranki
Kartka na nietypowej bazie


Wyzwanie #67 Miszmasz Papierowy


Miłego dnia, Ania

7 komentarzy:

  1. Uroczy box:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranek. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwyciło mnie to wieczko. piękny box.Dziękuję za zgłoszenie go na Filigrankowe wyzwanie. - pozdrawiam Ania -

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca:) Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny box, śliczne kwiaty :) Dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny box :) Prześliczne papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo uroczy jest :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...