wtorek, 18 maja 2021

Kartka komunijna dla chłopca

 Witam serdecznie!

Na dzisiejszą inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam pamiątkę komunijną dla chłopca w formie kartki. Stworzyłam ją w niebieskościach z papierów Paper Heaven z kolekcji Spacer w chmurach.
Ozdobiłam ją kwiatami WOC, a do kompozycji dodałam troszkę elementów wyciętych wykrojnikami, tekturkę i liści wyciętych z arkusza. Znalazł się tu też sznurek i półperełki.
Wszystko przykleiłam używając kosteczek dystansowych, by nadać kartce przestrzenności.






Kartka powstała wg mapki i posyłam ją na wyzwanie 5/2021 The Scrappy Sketches


A także na wyzwanie #70 Filigranki
Wybrałam linię: białe kwiaty/perełki/hostia




Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, Ania


6 komentarzy:

  1. Aniu, cóż ja mogę innego napisać jsk to, że jest piękna? Śliczne kolorki. Pozdrawiam i dzięki, że bawisz się z Filigrankami

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z nami na blogu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna pamiątka! Dziękuję za udział w majowej zabawie z The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jak zawsze piękna praca, która przyciąga wzrok:) Dziękuję za wspólna zabawę z Filigrankami:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...