środa, 19 maja 2021

Kartka z jednorożcem

 Hej!

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam robić dziecięce prace, bo są radosne i urocze.
Na inspirację dla Sklepiku Gosi i CraftUli przygotowałam więc kartkę urodzinową dla dziewczynki.
Znalazła się na niej. in. śliczna tekturka jednorożca od CraftUli, która po prostu mnie urzekła.
Całość wykonałam z papierów ScrapAndMe z kolekcji Rosy Days
wykorzystując również arkusz do wycinania.
Wycięte elementy wraz z kwiatami z papieru skomponowałam tak, aby powstał wianek. 






Kartkę posyłam na wyzwanie #65 scrapkowo.pl
Ze sklepu wykorzystałam: bazy i troszkę schowany, ale jest i wykrojnik.




Do miłego, Ania

6 komentarzy:

  1. Jeszcze jestem przed etapem robienie dziecięcych prac, chociaż albumy już mi po głowie chodzą :D Do kartek mi daleko, a już do takich kartek, to lata świetlne, ale chociaż u Ciebie moge podziwiać :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca! Dziękuję bardzo za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przesłodka;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna, jednorożec pięknie się prezentuje, dziękuję za wspólną zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...