poniedziałek, 24 maja 2021

J jak Jagody

 Cześć!

Dziś zapraszam Was na kolejne wyzwanie na blogu Kartkowe ABC
J jak Jagody/Truskawki/Poziomki.
Na mojej kartce znalazły się jagody i mnóstwo kwiatów,
także te z foamiranu od Joasi, a listki i gałązki to wykrojniki Craft Passion.
A swoją pracę stworzyłam z papierów Altair Art z dwóch
kolekcji: Ever Dream i Hoist the colours!






Kartkę posyłam na wyzwania:

WyzwanieTagowe ABC
J jak J... no właśnie jagody


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
W majowym ogrodzie


Wyzwanie 5/2021 Altair Art
Dowolna praca z papierów Altair Art


Przesyłam całusy, Ania


11 komentarzy:

  1. Przepiękna, te soczyste kolory dają wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna, niby prawie jeden kolor , ale nie jest napaćkane, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę jednak napaćkałam, ale w sposób zamierzony 😀

      Usuń
  3. Wspaniała kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta Twoja kartka. Dziękuje za wspólną zabawę na blogu Altair Art. Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka :) Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, energetyczna praca! Dziękuję za wspólną zabawę w KTM!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca. Śliczne kolorki :) Pozdrawiam. Joanna z KTM

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu Tagowe ABC.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...