środa, 12 maja 2021

Serce dla Mamy

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację dla Craft Passion przygotowałam serce na bazie hdf od CraftUli.
Powstało oczywiście z okazji zbliżającego się Dnia Matki.
Wykorzystałam papiery z kolekcji Glamour Dreams,
choć do wycięcia listków wykorzystałam też inne kolekcje.
Kwiaty zrobiłam z papieru scrapowego używając wykrojnika kwiaty #8.
Znalazła się tu też serwetka z listkami, gałązki #9 i #10,
 a także tekturka CraftUli.





Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #111 Crafty Moly
Najmilsza na świecie jest mi Mama


Wyzwanie #80 ScrapAndMe



Serdeczności, Ania



6 komentarzy:

  1. Piękne serce, kwiaty, tło wszystko ślicznie skomponowałaś i pięknie ze sobą współgra. Pozdrawiam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna inspiracja Aniu :* powodzenia w wyzwaniu, pozdrawiam Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to serducho, świetne kwiaty i kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne serduszko, piękny projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniach! :-)
    DT Agata

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...