wtorek, 11 maja 2021

Kartka dla mamy

Cześć!

Moja dzisiejsza inspiracja dla ArtBrawurki to kartka z okazji Dnia Matki,
na której stworzyłam kompozycję z herbacianymi różami.
Powstała z papierów Craft O’Clock z kolekcji Blooming Retreat,
jest więc delikatna i romantyczna, a koronka dodaje jej jeszcze lekkości.
A Wy szykujecie już coś dla swoich mam?
Ja mam jeszcze co nieco w zanadrzu i niedługo pokażę.






Kartka leci na wyzwanie #80 ScrapAndMe
Dla Mamy


I na wyzwanie XI Sklepu Pasjonata
Moodboard

Zainspirowała mnie paleta kolorów (stonowane beże i zieleń),
no i Mama oczywiście :)



Z serdecznymi pozdrowieniami, Ania


6 komentarzy:

  1. Cudna karteczka 😍 dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam dt Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, świetny dobór kolorów:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne. Jest lekko i elegancko. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam, Hania DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka, delikatna, pełna pięknych detali :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...