poniedziałek, 24 maja 2021

Kartka z motylami

 Cześć!

Uwielbiam wiosenne spacery, które dają cały ogrom zachwytów nad kwitnącą przyrodą.
Zainspirowana naturą stworzyłam dla sklepiku Gosi i CraftUli kwiatową kartkę,
na którą sfrunęły motyle. Aby nadać jej lekkości i nuty romantyzmu,
dodałam nie tylko ornamentową tekturkę, ale i wstążkę oraz koronkę.
Praca powstała z papierów ScrapAndMe z kolekcji Aquarelles,
a listkowe wykrojniki to produkty Craft Passion.
No i oczywiście kwiaty z foamiranu od Joasi.
I tak mi się ta kartka skojarzyła z romantycznym wiosennym spacerem.
A Wam z czym się kojarzy?






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie nr 98 scrapek.pl


Wyzwanie #8 Craft4You
Zainspirowały mnie kolory, a ze sklepu użyłam: gesso i heavy body gel.


Wyzwanie majowe w Szufladzie


Z pozdrowieniami, Ania

3 komentarze:

  1. Uwielbiam! Wspaniale się zainspirowałaś 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejna boska kartka, istna uczta dla oczu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...