czwartek, 6 maja 2021

Kartka okolicznościowa

 Witajcie!

Na pierwszą inspirację dla DT Craft Passion przygotowałam kartkę okolicznościową
wykorzystując tylko jeden arkusz papieru z kolekcji Summer Time.
Znalazła się na niej serwetka z różami, gałązki #10 i #11.
Jest tu też tekturka CraftUli.
Całość ułożyłam warstwowo nadając kompozycji przestrzenności za pomocą taśm 3d.
I nie ukrywam, że radość ma jest przeogromna, iż trafiłam
do tego właśnie DT, bo uwielbiam wykrojniki Craft Passion.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica KoloroTON #34


Miszmasz Papierowy Wyzwanie #67


Pozdrowienia, Ania

9 komentarzy:

  1. Aniu, jeszcze raz gratulacje! Lecisz jak strzała :) Karteczka świetna, też bym chciała żeby karteczki tak łatwo mi przychodziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ty to dopiero lecisz niczym błyskawica 😃

      Usuń
  2. Piękna karteczka :-) Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka, bardzo urocza. Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu ArtPiaskownica i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna, bardzo urocza :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...