sobota, 19 lutego 2022

Czas na miłość

 Hej!

Luty jest miesiącem zakochanych, więc ja dalej tworzę w tym klimacie
i chciałam Wam pokazać serducho we fioletach, ot taki czas na miłość.
Użyte papiery są od Paper Heaven z dwóch kolekcji: Zza mgły i Gdy kwitną bzy.
Przykleiłam je na bazie hdf CraftUli, i naniosłam też maskę od nich.
No i zastosowałam moje najulubieńsze wykrojniki Craft Passion: kwiaty, listki i gałązki.




Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego
Walentynki


Wyzwanie lutowe Paper Heaven
Monochromatycznie
Użyte papiery: Zza mgły i Gdy zakwitną bzy podlinkowane powyżej


Wyzwanie Zielonych Kotów
Na skrzydłach miłości


Serdeczności, Ania


5 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...